Multumesc Hiperdia!

25.03.2016, Oradea, Romania. A trecut o saptamana de la ultima alergare in urma careia am resimtit dureri si mi-am promis ca pana la cursa de 21 km de la Brasov nu mai alerg, in speranta ca o sa ma refac miraculos. Mai este doar o saptamana pana la semimaratonul de la Brasov, la care imi doresc sa particip, insa posibilele probleme de la piciorul stang ma pun pe ganduri. Intreb in stanga si in dreapta, unii ma incurajeaza, altii imi spun sa nu fortez. Pentru a clarifica situatia, ma hotarasc dupa cateva ezitari, sa merg la un RMN.

Este vineri, 25.03.2016, ora 16:30 si sper sa gasesc o clinica deschisa sambata, 26.03.2016 si care sa aiba un loc disponibil pentru o programare de pe o zi pe alta. Uitandu-ma peste programul incarcat din saptamana ce urmeaza,  realizez ca este singura zi pana la semimaraton, in care mai pot face RMN-ul si asta ma face sa ma intreb de ce am amanat atat. Imediat pun mana pe telefon, deschid pagina google si scriu „RMN Oradea”, dupa care deschid unul din rezultatele cautarii. Arunc o scurta privire, dar nu vad nimic legat de program si incerc sa caut un numar de telefon, pentru a suna la clinica. In partea de jos a ecranului, apare o caseta text, in care scrie „…suntem online, ne puteti contacta” si incerc sa intreb de program sau de un numar de telefon, numai ca pana sa scriu, apare un mesaj de tipul „…buna ziua! cu ce va putem ajuta?

Raspund ca am nevoie urgenta de un  de un RMN la genunchi, dupa care sunt intrebat in ce oras ma aflu. Raspund Oradea, dar specific ca pot face RMN-ul si in Baia Mare sau Cluj, insa numai in saptamana ce urma, dupa care, primesc urmatorul raspuns: „o sa fiti contactat imediat de catre colegii din Oradea. O zi buna!

Inca nu aflasem numarul de telefon si nici programul. In doua minute, suna telefonul, imediat imi dau seama, ca la celalalt capat al firului era cineva de la clinica Hiperdia Oradea, care se prezinta si imi spune pe un ton cald:”…am inteles de la colegii din centrala ca aveti nevoie urgenta de un RMN, ce ati patit?

Raman surprins pe moment de rapiditate, abordare si empatie. Relatez problema si intreb de program, dupa care aflu ca programul este pana la 17:30 si sunt invitat sa ma indrept catre clinica. Inca o data, este vineri, ora 16:30, drumul pana acolo imi lua ceva timp si asta este inca un motiv sa fiu surprins.

Intr-un final ajung la clinica, unde observ un personal dornic sa ajute cat mai rapid si asta e un lucru foarte important tinand cont de imprejurarile in care ajungi de cele mai multe ori acolo. Totul decurge normal, primesc cd-ul cu RMN-ul dupa care mi se spune ca rezultatele urmeaza sa fie interpretate luni, 28.03.2016 de catre un medic, pentru stabilirea diagnosticului,  dupa care le pot ridica de la clinica sa le pot accesa online. Luni, 28.03.2016, primesc interpretarea pe mail. Ce putea fi mai simplu?

Am fost placut surprins, din urmatoarele motive:

  • rapiditate;
  • posibilitatea de a cere ajutor online;
  • atitudinea personalului;
  • clinica avea multe locuri de parcare, intr-o curte proprie; nu vreau sa ma gandesc cat mi-ar fi luat sa gasesc un loc de parcare intr-un oras pe care nu il cunosteam;
  •  pret decent.

Sper sa nu mai fiu pus vreodata in situatia de a merge la clinici private sau spitale, insa daca as fi nevoit sa o fac, unde credeti ca as merge? La Hiperdia!

Lasă un răspuns

