Impresii de la Midocar Graffiti Wroom

Astazi am participat la un eveniment captivant, plin de culoare, pasiune si frumos. Este vorba despre evenimentul initiat de catre Midocar Vitan, Graffiti Wroom care si-a consumat deja cea de-a treia editie.

Anul acesta se implinesc 40 de ani de la aparitia primei generatii Volkswagen  Golf GTI, astfel o parte din eveniment a fost dedicata acestui model legendar. Am mers la acest eveniment manat fiind de pasiunea pentru automobilism, cu gandul la primele generatii Volkswagen Golf si Beetle, modele pe care le-am si admirat cu drag si in care vedeam pasiune, istorie, putere si multa munca.

20160604_144832

20160604_141307

20160604_135249

O aparitie exotica pentru mine a fost modelul Volkswagen Transporter T2 pentru care a fost amenajata special o zona de retro camping. Privind la aceste bus-uri, mintea iti fugea vrand-nevrand la calatorii, prietenie, distractie, libertate, peripetii si spirit de aventura. Doar focul de tabara a lipsit din decor.

20160604_135513

Dincolo de partea automobilistica a acestui eveniment, am fost impresionat de partea artistica care a fost reprezentata cu succes de artistii in hand-made si proiectele lor unicate as putea spune. In jurul lor am petrecut cea mai mare parte a timpului admirandu-le creatiile. Mi-au placut foarte mult creatiile Alinei Elena Murariu sau mai simplu de tinut minte „I wood be”. Alina creeaza agende si albume foto personalizate cu coperti fabricate din lemn, pandantive din lemn si piele precum si brose fabricate din lemn. Marele avantaj al acestor produse este dat de caracterul unicat al lor.

20160604_140529

La standul artistilor de la „Bine scris” am fost atras de culoare si aici am vazut ce inseamna cu adevarat arta caligrafica. Contra unui pret simbolic, iti puteai personaliza orice mesaj, scris int-un fel aparte.

20160604_150440

Mi-a plact foarte mult si proiectul social initiat de catre artistii de la „Mesteshukar”, care incearca revalorizarea meseriilor traditionale rrome. Am vazut cateva bijuterii interesante fabricate din argint brut, la care se imbinau foarte bine tendintele traditionale si actuale, precum si cateva obiecte de design interior, batute din ciocan, foarte bine realizate. Materialul predominant era cuprul, insa cel mai interesant este faptul ca acestea sunt realizate de mestesugari rromi.

20160604_140818

Daca tot suntem in zona de traditionalism, nu puteam rata o tura la standul Pegas, unde am admirat si testat modelele Clasic si Drumet, primul lasandu-mi o impresie buna.

20160604_140023

Pentru ca am petrecut ceva vreme la acest eveniment bine ca am gasit si ceva bun de mancare, deliciosul burger de la Squadra a venit la fix.

20160604_142009

Per total, consider ca a fost un eveniment reusit, plin de culoare, pasiune, arta si frumos!

20160604_141728.jpg

20160604_141655

Un gând despre “Impresii de la Midocar Graffiti Wroom

  1. Ion

    Cu obiectele din cupru m-ai readus in atmosfera anilor ’80 când mâncam alune, beam bere la halba si savuram mirosul de cafea din ibricele încălzite la nisip. Se întâmpla la Eforie Sud în timpul taberelor studențești, era minunat, iar tu m-ai întors în timp cu 36 de ani. Îți mulțumesc, ca de fiecare dată ești inspirat când scrii un articol.

    Apreciază

Lasă un răspuns

