NetBet mi-a inchis abuziv contul de utilizator

Acum ceva timp primesc un mail  de la NetBet in care sunt anuntat ca mi-a fost inchis contul si toate fondurile existente pe cont au fost donate bugetului de stat. Initial am crezut ca este o gluma sau ca cineva mi-a spart parola si a facut nereguli pe cont, insa cand am incercat sa ma loghez am vazut ca este adevarat, contul mi-a fost inchis pe motiv ca nu am furnizat documentele necesare in vederea confirmarii datelor furnizate la deschiderea contului.

Aceasta procedura intra sub incidenta art. 129, alin. (5) din HG 111/2016 privind organizarea si exploatarea jocurilor de noroc, care spune urmatoarele:

„In cazul in care jucatorul, in maxim 30 de zile calendaristice de la momentul alimentarii contului de jucator, nu confirma autenticitatea datelor furnizate sau se regaseste in lista de jucatori autoexclusi sau indizerabili, organizatorul va inchide contul  iar sumele existente in cont vor fi retinute si virate la bugetul de stat pana cel tarziu la data de 10 a lunii urmatoare celei in care fondurile au fost retinute”.

Imediat am verificat in toate mail-urile primite de la NetBet, inclusiv in mailul primit la crearea contului de utilizator, daca mi-a fost trimisa vreo instiintare in acest sens, gandindu-ma ca poate am ignorat-o din greseala, dar nici urma de asa ceva.

Intr-adevar legea prevede acest lucru si la capitolul asta iti dau cu legea in cap, dar fara o instiintare clara din partea operatorului de pariuri sportive este greu de crezut ca vreun utilizator trimite de bunavoie copie dupa buletin pentru confirmarea datelor, deoarece in primul rand nu ai de unde sa stii ca este necesar acest lucru si in al doilea rand nu stii unde sa o sa o trimiti si prin ce metoda.

Pai si atunci eu cum sa fac confirmarea datelor din moment ce sunt sub incidenta unei legi de care nici nu stiam ca exista, nu am primit vreo instiintare in acest sens din partea operatorului de pariuri sportive, am folosit fara probleme contul de utilizator pentru un an de zile fara sa am datele confirmate desi legea prevede un maxim de 30 de zile si chiar daca as fi vrut sa fac aceasta confirmare de date nu as fi stiut unde sa o fac?!

Nu inteleg la ce se astepta NetBet de la mine, eventual sa ii caut pe la sediul din Malta cu copia dupa buletin pentru a face confirmarea datelor? Din punctul meu de vedere era mult mai profesionist sa primesti o instiintare in acest sens la momentul deschiderii contului si in cazul in care nu ai facut confirmarea de date in 30 de zile de la alimentarea contului, sa nu mai poti efectua niciun pariu, depunere sau retragere pana nu trimiti copie dupa buletin. Daca tot suntem sub incidenta legii, hai sa fim pana la capat!

Facand ceva sapaturi am aflat ca NetBet tocmai ce si-a reinnoit licenta in Romania, primind licenta pentru urmatorii 10 ani. De aici e foarte simplu sa-ti dai seama de unde rezulta aceste actiuni abuzive de inchidere a conturilor, probabil pentru a nu avea probleme la obtinerea licentei, au inchis conturile utilizatorilor care nu au facut confirmarea de date.

Am reusit cu greu sa port o discutie telefonica cu un reprezentant al serviciului clienti si acesta sustinea cu tarie ca mi-au fost trimise minim 3 instiintari in acest sens, una la crearea contului si doua in lunile iunie si iulie, prin intermediul mail-ului. I-am spus ca pot demonstra cu mail-ul primit la crearea contului ca nu exista nicio instiintare de acest fel si l-am rugat sa-mi spuna care era subiectul mail-urilor de instiintare trimise in lunile iunie si iulie, raspunsul a fost: „din pacate nu va pot oferi astfel de informatii”.

Oare ce politica aplica NetBet serviciului clienti din moment ce reprezentantii acestuia nu pot oferi clientilor clarificari in legatura cu problemele lor? Intreband ce pot face mai departe, reprezentantul serviciului clienti mi-a spus ca pentru confirmarea datelor pot trimite copie dupa buletin la adresa de contact si o sa primesc un raspuns dupa ce situatia va fi analizata de catre superiori.

Asta a sunat ca o gluma buna, adica NetBet mai intai imi inchide contul abuziv anulandu-mi toate sumele existente pe cont, dupa care imi spune ca dupa confirmarea datelor pot sa-mi reiau activitatea din contul de utilizator pornind de la soldul 0.00 lei! In cazul meu oricum era vorba de sume de ordinul zecilor pe cont, dar situatia putea fi mult mai delicata daca aveam sume de ordinul sutelor sau miilor.

 

Anunțuri

3 gânduri despre “NetBet mi-a inchis abuziv contul de utilizator

  1. Cornel

    Aceeasi problema am avut-o si eu cu site-ul netbet.casino.Mi-a fost inchis abuziv contul pe motiv ca nu sunt resident fiscal in Romania.Suma de 8900 ron, mi-a fost redirectionata catre fondurile de stat,ceea ce nu pot crede.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s