Am fost, am vazut, mi-a placut! Impresii dupa Webstock 2016

Vineri, 30 septembrie 2016, Webstock – cea mai importanta conferinta de social media din Romania, si-a consumat cea de-a 9–a editie. Lucrul care imi place foarte mult la astfel de evenimente, este acela ca intalnesti tot timpul oameni cu interese si pasiuni comune, de la care poti invata lucruri ce te pot ajuta sa cresti in activitatea pe care o faci si de fiecare data te intorci mult mai motivat.

Dupa cum era de asteptat, fiind la primul eveniment de acest fel, am avut ocazia sa vad ce inseamna cu adevarat social media si cat de complex este acest fenomen. Evenimentul a inceput cu sectiunea “My Story”, sectiune din  care mi-au placut foarte mult prezentarile lui Howard Dell si Marian Godina.

Povestea lui Howard Dell mi s-a parut una din cele mai motivationale povesti pe  care le-am auzit si modul de prezentare a captat atentia tuturor. A vorbit despre obiectivele pe care  si le-a fixat atunci cand avea 10 ani, pe care le-a atins pana la 54 de ani, trecand print-un transplant hepatic caruia nu i se dadeau multe sanse de reusita.

howard-dell

Momentul lui Marian Godina, nu fost o prezentare in adevaratul sens al cuvantului, ci mai mult un interviu. A impresionat prin modestie (a fost prezentat ca scriitor si a corectat spunand ca este autor al unei carti, nu scriitor) si prin povestile sau replicile amuzante care au smuls hohote de ras de la cei aflati in sala.

marian-godina

Momentul maxim cred ca a fost atunci cand moderatorul a facut legatura cu primele 16.000 de carti “Flash-uri din sens opus” precomandate, pe care a trebuit sa le semneze.

Cristina Bazavan: – Marian, cate autografe ai dat pana in prezent?

Marian Godina: – Se pun si cele de la radar?

[…]

Cristina Bazavan: – Ce parere ai avut despre ideea celor de la editura Curtea Veche, de a semna cele 16.000 de carti precomandate?

Marian Godina: – Mi s-a parut o aroganta, cine sunt eu sa dau autografe … mai ales ca poti trece pe langa mine fara centura si ai autograful meu de doua ori?!?!

[…]

Marian Godina: Pe 14 februarie, chiar de Valentine`s Day, am avut cea mai neinspirata postare pe  Facebook, cand am postat ca ma doare mana dreapta, referindu-ma la numarul de carti semnate.

Incepand cu ora 14:30, s-au desfasurat 3 conferinte simultan si fiecare a putut alege la care din ele sa participe. Am ales sa iau parte la conferinta despre Blogging, sectiunea How to Grow Your Blog si foarte utile mi s-a parut prezentarile sustinute de Vali Petcu si Radu Dumitru. In egala masura mi-ar fi placut sa particip si la conferintele care se desfasurau simultan – New Social Media ( despre Social Media ) si Lesson of Innovation ( despre Online ).

In pauza dintre sectiuni, am ales sa nu particip si la cea de-a doua parte a conferintei de Blogging – How to Vlog si am migrat in sala in care se tinea conferinta despre Online, sectiunea Online Communication Trends.

Fiind o conferinta tinuta de vedete precum Dana Rogoz, Lucian Mandruta, George Buhnici, Vlad Petreanu si Adi Hadean, atmosfera a fost foarte relaxata. Fiecare si-a exprimat opiniile si a vorbit despre propria experienta, insa din punctul meu de vedere, conferinta putea fi moderata mai bine decat a fost. Senzatia mea a fost ca nu au venit suficiente intrebari din partea moderatorului si parca de prea multe ori invitatii au fost nevoiti sa preia initiativa.

webstock_2016.jpg

Singurul meu regret este ca nu am putut lua parte la toate conferintele si am fost nevoit sa aleg 2 sectiuni din 6, deoarece acestea s-au desfasurat simultan. Pe viitor, daca s-ar gasi o solutie ca macar 3 sau 4 din cele 6 sectiuni sa nu se suprapuna, cred ca evenimentul ar oferi si mai multa calitate, si poate o solutie in acest sens, ar putea fi reprezentata de comprimarea primei parti.

Incepand cu ora 19:00, a avut loc gala Webstock Awards, unde au fost premiate cele mai interesante proiecte din online in 2016. Castigatoarea categoriei Online Personality of the Year, a fost declarata Geanina Staicu – Avram ( Jamilacuisine.ro ), restul catigatorilor pot fi vazuti aici.

Privind retrospectiv, consider ca  Webstock 2016 a fost un eveniment reusit, foarte bine organizat, cu o atmosfera pe masura si continut de calitate. In final, vreau sa le multumesc organizatorilor pentru invitatie si pentru oportunitatea de a participa la acest eveniment, dar si speakerilor pentru informatiile oferite si continutul de calitate din prezentarile lor. Sper sa ne revedem la Webstock 2017!

Lasă un răspuns

